Sidor

torsdag 30 januari 2014

THE FAULT IN OUR STARS TRAILERN!


Nu är den äntligen här! Igår släpptes nämligen trailern till The fault in our stars, och mina tvivel angående filmen är som bortblåsta. Hur fin är den inte? Började nästan gråta när jag såg den (så kan det gå), och ett stort plus för att de valt att citerat delar av boken ordagrant.
  Mitt största bekymmer är väl förövrigt att Augustus inte riktigt ser ut som jag föreställt mig honom, hur eller hur tror jag att Ansel Algort kommer spela honom riktigt bra i alla fall. Det är svårt att inte ha höga förhoppningar på den här filmen, med tanke på att boken är så fantastiskt - den verkar dock riktigt lovande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!