Sidor

torsdag 20 mars 2014

Glädje i bokformat



Jag fick under veckan hem ett recensionsexemplar av Eleanor & Park från Berghs (tack!). Mycket trevligt, och spännande - särskilt eftersom boken slagit igenom så pass stort i Sverige liksom USA och övriga utlandet!

Har fått ett meddelande om att Allegiant - den tredje och avslutande boken i Divergent-serien - nu finns att köpa på Akademibokhandeln, har längtat sedan den släpptes efter att få läsa den! 

I början av mars var jag och min kompis Tova på Boktjuven. Filmen var riktigt riktigt bra, och jag smålog och grät om vartannat, oerhört fin och filmmusiken vilken hör till är värd att lyssna på. Rekommenderas starkt! Filmrecension kommer inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!