Sidor

söndag 30 mars 2014

Kommande filmer


På torsdag (den 3 april) ska jag, tillsammans med två kompisar, gå på smygpremiären av Divergent,  och som jag längtat! Ska bli oerhört spännande att se hur de valt att gestalta allt ifrån Tris och Tobias, till de övriga karaktärerna och miljöerna.


Den 22 juni har The fault in our stars premiär, och liksom med Divergent är jag riktigt spänd på att se hur de har omvandlat en utav mina - och många andras -  absoluta favoritbok till film. Intressant är också att Shailene Woodley och Ansel Algort, vilka spelar Tris och Caleb i Divergent (bror och syster Prior) även innehar rollerna som Hazel och Augusts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!