Sidor

torsdag 14 november 2013

Det här med klassiker

Listan på klassiker man minst en gång i livet bör läsa kan tyckas oändlig, och visst är den lång - vad som definierar en klassiker varierar ofta från mun till mun, och det en person säger nekar en annan bestämt till. Hur eller hur har även jag en hel del klassiker jag skulle vilja läsa, något jag annars ofta prioriterar bort - mycket möjligt för att det faktiskt kräver en viss koncentration, och framförallt tålamod, för att komma och leva sig in i boken. Nedan ser ni åtta utav de böcker jag är mest sugen på att läsa just nu, och framförallt Bilbo: En Hobbits Äventyr vore kul att hinna läsa innan andra filmen har premiär den 11 december! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!