Sidor

lördag 30 november 2013

Julkalender med bokbloggare

De senaste veckorna, och månaderna, har jag haft fullt upp både i skolan och på fritiden - jag går som bekant i nian, och det är prov och inlämningar om vartannat. Utöver det är det snart dags för mitt gymnasieval, och så håller jag igång med ett flertal saker på fritiden, något som bidragit till att bloggen blivit en aning bortprioriterad. Nu väntar förhoppningsvis dock ett par lugna veckor fram till jul, samt regelbunden uppdatering - och med detta tänkte jag berätta om den bokbloggs-julkalender jag ska delta i, i år. 

Den 1 december (imorgon) går julkalendern av stapeln hos Sofie, på Sofies bokblogg, som också är "värdinna" och alltså står bakom idén om stafetten. Vidare kommer ett inlägg relaterat till böcker att publiceras hos nedan nämnda bloggare varje dag fram till julafton, och den 20 december är det min tur. Tjugofyra överraskningar finns följaktligen att se fram emot, med start imorgon! 

1. Sofies bokblogg             
2. Tova, Bokugglan           
3. Anna, Boktycke             
4. Cecilia Grip                  
5. Anna, Bookshelf 
6. Daniella och Rebecca, Booktwin                                                   
7. Viktoria Thornberg, Bokomaten
9. Mia Eggimann, Cum libris non solus 
10. Lisa, Pantalaimoneandbooks
11. Andrea S Vessman, Up in my tree  
12. Anna, Annas bokhylla
13. Gabriella, Ponkissons 
14. Ann-Sofie, Breakfastbookclub 
15. Daniella och Rebecca, Booktwin 
16. Therése, Kattugglan
17. Anna, Reading this world
18. Ingerun, Boktjuven
19. Paula, Prickiga Paula
20. Johanna, Böcker med Johanna
21. Therese, Pocketlover
22. Veroniqa, Bokdivisionen
24. Alla bokbloggare i ett inlägg på Sofies bokblogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!