Sidor

torsdag 10 april 2014

Böcker som står och väntar...


Min "att läsa-lista" fylls på hela tiden, och tycks aldrig ta slut, vilket är i sin rätta ordning - det kan nämligen vara både inspirerande, roligt och stressande att ha böcker man känner att man måste läsa. Hur eller hur står ovanstående fem böcker och väntar på mig i bokhyllan; Drömgångare, Den nya människan, Fangirl, Flyga drake och Stad av glas, och jag väntar spänt på att få läsa dem. Särskilt nyfiken är jag på Den nya människan, Fangirl och Flyga drake, är det någon av er som läst de och vad tyckte ni om de i sådana fall?

1 kommentar:

  1. Har precis läst ut Den nya människan (inatt) och ska bara skriva recension, som lär komma upp inom det närmsta dygnet :P

    SvaraRadera

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!