Sidor

tisdag 29 april 2014

If I stay trailer!


För några år sedan läste jag boken Om jag stannar, samt dess uppföljare, När jag lät dig gå av Gayle Forman, och gillade de riktigt mycket. Nu håller boken på att filmatiseras, och väntas gå upp på biodukarna kring den 22 augusti i år. 
Skådespelaren Chloë Grace Mortez (känd från bl.a. 2013 års version av Carrie) spelar huvudkaraktären Mia i filmen, och trots att det är några månader tills premiären är jag redan spänd på att se den. 

*Tycker dock att de vinklat trailern så att handlingen nästan enbart tycks handla om förhållandet mellan henne och Adam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!