Sidor

torsdag 5 juni 2014

Biopremiärer...


Hittade den här bilden på Twitter, och precis som hon som postat inlägget, blev jag så glad och exalterad av att se den. Bilden rymmer förvisso ett tidspann om 4 år - trots det har supermånga filmer jag vill se premiär inom den närmsta framtiden. Bland dessa; The fault in our stars (!), The maze runner, The Hunger Games: Mockingjay p.1, Fifty shades of grey, The minions med flera. 

TFIOS och The maze runner skulle jag vilja läsa/läsa om, innan filmerna går upp på bioduken - särskilt förstnämnda, eftersom den har premiär om endast 17 dagar. Det ska bli riktigt spännande att se hur filmen är, om den liknar boken eller inte (vilket den förhoppningsvis gör), och att se Shailene och Ansel spela tillsammans igen efter Divergent - förväntningarna är höga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!