Sidor

onsdag 18 juni 2014

Skådespelare till Insurgent


I mars 2015, det vill säga nästa år, beräknas Insurgent ha premiär, och nu är alla skådespelare officiellt castade. I rollerna ser vi;

 Jonny Weston som Edgar
Octavia Spencer som Johanna (Amitys/De fridfullas ledare)
Emjay Anthony som Hector (Lynn och Shaunas bror)
Naomi Watts som Evelyn (Tobias mamma)
Daniel Dae Kim som Jack Kang (Candors/De ärligas ledare)
Rosa Salazar som Lynn
Keiynan Lonsdale som Uriah (!)
Suki Waterhouse som Marlene

Personligen tycker jag att Daniel Dae Kim, Suki Waterhouse och Naomi Watts är ”mest lika” hur jag föreställt mig de karaktärer de ska spela. Vad tycker ni? Är ni nöjda med castingen eller blev ni besvikna?

2 kommentarer:

  1. Hej, ville bara säga att din blogg är jättefin! Första gången jag hittat hit, men älskar verkligen hur stilrent och vackert allt ser ut. Supermysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, och tack så jättemycket. Det värmer verkligen! :)

      Radera

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!