Sidor

lördag 3 maj 2014

Ny TFIOS trailer!


Det blir mycket prat, och många inlägg om The fault in our stars-filmen, såhär månaderna innan den har premiär. Häromdagen släpptes dock en andra trailer till filmen, och jag kunde inte låta bli att lägga ut den. Tidigare har jag tyckt att Ansel inte alls passat att spela Augustus, men nu när jag ser hela trailern verkar allt falla på plats, och förhoppningsvis blir filmen lika perfekt som trailern!
Ska ta och beställa hem och läsa om boken snarast.

*På tal om youtube, tycker jag att ni ska kika in på min kompis Emm's nystartade booktube-kanal Emm läser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!