Sidor

torsdag 15 augusti 2013

Bokmärkeshjärta

Jag vet inte hur mycket ni använder bokmärken och dylikt, alla har ju olika metoder för att minnas var de senast slutade i boken - och där vissa bara lägger ifrån sig det de läst eller viker sidan, lägger andra en papperslapp eller något liknande. Hur eller hur är jag själv en ihärdig användare av bokmärken i alla dess former, och jag har ett oändligt antal bestående av allt ifrån vykort och små post-its, till riktiga bokmärken i pappers, plast, och metall-format. En metod som
funkar för mig, och många andra också, skulle jag tro.
På bilden till höger ser ni hur man kan fixa ett eget bokmärkeshjärta, något jag försökt mig på och jag blev riktigt nöjd över resultatet (nedan). En kul idé och ett fint sätt att hålla koll på var man är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!