Sidor

söndag 4 augusti 2013

På min att läsa-lista

Listan på böcker som jag vill läsa är lång, och uppdateras ständigt eftersom tiden går, när jag hittar eller hör talas om nya böcker.
Vanligtvis skriver jag även upp alla böcker att läsa i en enda anteckning på mobilen, och håller på så sätt koll på om jag ska leta upp böckerna på biblioteket, när de utkommer eller liknande. Lite rörigt kan det allt bli, men likväl har jag hittat en system som funkar för mig!

För tillfället är det dessa böcker som väntar på att bli lästa. Förvisso står det en del böcker i bokhyllan också, men listan kortas sällan ner utan fylls hela tiden på - något jag faktiskt finner tillfredsställande, då är jag garanterad att alltid ha något att läsa. Hur gör ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!