Sidor

tisdag 15 juli 2014

Det här med Tumblr...

... är för mig ett nytt fenomen. Jag har hört talas om det många gånger förut - vänner som pratar om det, författare som använder det osv. - men aldrig själv skapat mig ett account. Så, häromdagen, bestämde jag mig för att skaffa det, och ärligt talat vet jag inte varför det dröjt så länge. Förvisso är jag så mycket nybörjare man kan bli, haha, men jag lär mig förhoppningsvis mer med tiden. Tycker det verkar vara ett perfekt sätt att själv få idéer, och sprida de, allt samlat på ett ställe.
Min blogg hittar ni på eatreadtravelrepeat.tumblr.com, där jag (åtminstone försöker) fokusera på böcker, mat och att resa. Hitta inspiration helt enkelt. Accountet går under samma namn, och är ni också medlemmar  kommentera gärna vad ni heter.

Så - har ni Tumblr. Vad tycker ni? Har ni några tips på bra saker att göra och/eller folk att följa?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!