Sidor

onsdag 9 juli 2014

Mockingjay teaser trailer 2!


Som av en slump släpptes idag en teaser trailer 2 i President Snow’s serie med propaganda avsnitt  - jag skrev ett inlägg om teaser del 1 igår - och OMG VAD DEN ÄR BRA! Jag får seriösa rysningar!
Har man läst böckerna finns det så otroligt många symboliker i trailern att koppla till Catching fire/Mockingjay, och de har gjort det så fruktansvärt snyggt; Peeta och Johanna bredvid Snow, the peacekeepers framför de, avbrottet mitt i teasern, Beetes meddelande... Många kopplingar!
Hoppas på en riktig trailer snart, och om inte så en teaser till.
Vad tycker ni? Har ni sett de båda trailerns och vad är era åsikter kring dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!