Sidor

torsdag 28 augusti 2014

Nya posters till Mockingjay!

Premiären för The Hunger Games: Mockingjay pt. 1 närmar sig allt mer, och på filmens officiella hemsidor på Facebook, Instagram och Twitter dyker fler och fler videos samt posters upp!

Idag släpptes nedanstående sex posters, alla på olika medlemmarna av Distrikt 13:s rebeller - och det ser såå bra ut! (Jag menar titta på Gale, eller allihopa!). Det är kul med bra marknadsföring, och dessutom byggs spänningen verkligen upp. Jag längtar mer och mer efter den 21 november - och en fullständig trailer!

Vad tycker ni om postrarna och det som - hittills - synts av THG: Mockingjay? 



2 kommentarer:

  1. Gillar de här! Tycker det är bra att man överlag ger posters, treasers osv lite mörkare toner jämfört med marknadsföringen av de första två filmerna. Det känns verkligen att historien blivit lite mörkare på många sätt och att vi nått en brytpunkt då rebellerna och regimen kommer att drabba samman. Längtar till november!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag håller med på alla punkter! Tycker dessutom att det är kul att de är så grafiskt snygga, och att alla posters/teasers innehåller små glimtar och föraningar kring vad som komma skall i Mockingjay pt.1!

      Radera

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!