Sidor

fredag 16 augusti 2013

40 dagar till Bokmässan 2013

Idag är det 40 dagar kvar tills Bokmässan drar igång igen i Göteborg, och åtskilliga väntar ivrigt på att få åka dit, på många sätt och plan är ju detta ett utav årets största bokevent!
Årets tema är Rumänien, och många seminarier kommer att cirkla kring samt handla om just Rumänien och dylika ämnen. Detta är dock självklart inte det ända som händer, och ett stort antal författare - många mer eller mindre kända - kommer att både prata och bli intervjuade. Till detta finns även ett flertal Bloggambassadörer som kommer att finnas på plats och hålla i olika saker under de tre dagar, fredag till söndag, som Bokmässan pågår (fyra inräknat torsdag).

Personligen har jag inte riktigt fått grepp om jag ska åka dit eller inte, eventuellt kommer jag att besöka Bokmässan en dag med skolan - något som vore riktigt kul då jag inte varit där på flera år. I övrigt är jag självklart sugen på att stanna över helgen, det finns en hel rad med seminarier och event jag skulle vilja gå på, inte allra minst "Bokbloggarminglet" som ni kan läsa mer om i bilden till höger. Oavsett ska det som sagt bli kul att få komma dit, om så bara över en dag!

1 kommentar:

  1. Skulle gärna åka dit själv, men får se om det blir så!

    SvaraRadera

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!