Sidor

fredag 6 september 2013

3 händelser jag ser fram emot i höst!

Trots att det alldeles nyligen har skiftat från sommar till höst, åtminstone ur månads-perspektivet, finns det redan en hel del saker jag ser fram emot - och här är tre utav de;

Bokmässan - nu är det nästan helt säkert att jag ska åka dit med skolan, och jag ser riktigt fram emot det!

Låt vargarna komma - en utav höstens mest omtalade och "aktuella" böcker, faktum var att jag även vann en tävling som XPublishing höll i nyligen angående omslaget till boken, och jag ska därför få den hemskickad! Mer om boken finner ni här.

Om 75 dagar har The Hunger Games: Catching fire premiär i Sverige, och det är obeskrivligt hur mycket jag längtar. Trilogin är planerad till fyra filmer, varav den första gick upp på duken i mars 2012, med andra ord för hela 20 månader sedan - något som endast fått mig att se extra mycket fram emot uppföljaren. För några veckor sedan släpptes den andra trailern, och att döma utav det man får se, ser det onekligen riktigt spännande och lovande ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!