Sidor

tisdag 17 september 2013

Tillbaka till Harry Potters värld!

Häromdagen släpptes nyheten att Warner Bros, i samarbete med J.K Rowling, ska göra en film baserad på boken Fantastic beasts and where to find them. Boken, liksom den kommande filmen, utspelar sig i Harry Potter-världen - om än med andra personer i centrum, och det ska bli otroligt kul att få återvända till trollkarlsvärlden!

Personligen har jag inte läst den, det är dock mycket möjligt att jag köper med mig den hem när jag ska till London om ett par veckor, hur eller hur finns den definitivt med på min att läsa-lista, något jag vill göra innan filmen har premiär. I övrigt är jag mycket förväntansfull, Harry Potter-serien tillhör en utav mina absoluta favoriter, och filmerna likaså.
Huruvida Fantastic beasts and where to find them kommer bli lika storslagen som HP återstår dock att se, spännande ska det hur som helst bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är det något du undrar, vill du tipsa mig - eller kanske själv fråga om råd?
Känn dig fri och berättigad att fråga på, och så svarar jag i en kommentar på inlägget eller din egna blogg (länka)!